خانه / دسته‌بندی نشده / درمان طلسم بیماری و راههای باطل کردن طلسم و سحر و جادو

درمان طلسم بیماری و راههای باطل کردن طلسم و سحر و جادو

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  درمان طلسم بیماری و راههای باطل کردن طلسم و سحر و جادو قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله رفع طلسم بیماری می شود . 

طلسم بیماری,طلسم بیماری لاعلاج,طلسم بیماری روحی,طلسم بیماری زا,علائم طلسم بیماری,طلسم رفع بیماری,طلسم درمان بیماری,نوشتن طلسم بیماری,طلسم بیماری چیست,طلسم مریضی و بیماری,نشانه طلسم بیماری چیست,علامت سحر و طلسم بیماری,دعای باطل کردن طلسم بیماری,آیات قرآنی باطل طلسم بیماری,سحر و جادو و طلسم بیماری,آیه قوی و مجرب باطل طلسم بیماری,اذکار و ادعیه باطل سحر بیماری,طلسم مرض و مریضی,طلسم برای مریض شدن شخص,طلسم برای بیمار کردن شخص 

درمان طلسم بیماری و راههای باطل کردن طلسم و سحر و جادو
درمان طلسم بیماری و راههای باطل کردن طلسم و سحر و جادو

علاج سحر و طلسم 

رقیه ابطال سحر و طلسم مذکور را سه مرتبه انجام دهد. در صورتی که درمان کامل نشد (در وضعیت حاد) اعمال زیر را نیز انجام دهد :
سوره فاتحه الکتاب را هفت مرتبه ، آیه الکرسی را هفت مرتبه ، معوذات را سه مرتبه بخواند. در مرحله آخر نیز ، رقیه ذیل را بر روغن سیاه دانه بخواند و بر روی پیشانی و نیز بر مکان درد بمالد (صبحها و عصرها این عمل را انجام دهد و این عمل را تا چهل روز یا بیشتر پی در پی ادامه دهد تا کاملا به اذن خداوند تبارک و تعالی بهبودی حاصل شود) .
و آن رقیه این است  :

۱- الفاتحة.
۲- المعوذات.
۳- (وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمة للمؤمنين ) هفت مرتبه.
۴- (بسم اللة أرقيك والله يشفيك من كل داء يؤذيك ومن كل نفس او عين حاسد يشفيك ) هفت مرتبه .
۵- (اللهم رب الناس إذهب البأس واشف أنت الشافى لا شفاء إلا شفاؤك شفاء الا يغادر سقما ) هفت مرتبه.

در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر رخنه میکند. در این حالت میتواند موجب کوری و یا از دست دادن شنوایی فرد شود یا او را فلج کند. از نشانه های این طلسم و سحر ، احساس درد متوالی در یکی از اعضاء و یا حالات صرع و تشنجات و یا فلج و از کار افتادن جزیی و کلی اعضاء و یا از بین رفتن برخی از حواس فرد میباشد. این حالات دقیقا شبیه به حالات مرض طبیعی اعضای انسان است. تنها طریق تشخیص این امراض سحر و طلسم از امراض طبیعی جسم این است که رقیه و آیات باطل کننده طلسم بر آن فرد قرائت شود. اگر فرد مریض در زمان قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود، باید مطمئن شد که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است . اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد.

روش درمان سحر و طلسم بیماری 

رقیه ابطال سحر و طلسم مذکور را سه مرتبه انجام دهد.در صورتی که درمان کامل نشد (در وضعیت حاد) اعمال زیر را نیز انجام دهد :

سوره فاتحه الکتاب را هفت مرتبه ، آیه الکرسی را هفت مرتبه ، معوذات را سه مرتبه بخواند.

در مرحله آخر نیز ، رقیه ذیل را بر روغن سیاه دانه بخواند و بر روی پیشانی و نیز بر مکان درد بمالد (صبحها و عصرها این عمل را انجام دهد و این عمل را تا چهل روز یا بیشتر پی در پی ادامه دهد تا کاملا به اذن خداوند تبارک و تعالی بهبودی حاصل شود) .

 

برگرفته از سایت ملکوت786 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *