خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای قوی برای رفع شک و تردید و رفع شک و دعای زبانبند

دعاهای قوی برای رفع شک و تردید و رفع شک و دعای زبانبند

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای قوی برای رفع شک و تردید و رفع شک و دعای زبانبند قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله شک و بدبینی برطرف خواهد شد . 

دعا رفع شکم درد,دعای رفع شک و تردید,دعای رفع شک,دعای رفع شک و بدبینی,دعای رفع شکم درد کودک,دعای رفع شکاکیت شوهر,دعای رفع شکم بند,دعای رفع شکایت,دعای رفع بدبینی شوهر,دعای رفع بدبینی شوهر,دعا برای رفع بدبینی زن,دعا برای رفع بدبینی زن,دعا زبان بند,دعا زبان بند شوهر,دعا زبان بند دشمن,دعا زبان بند صم بکم,دعا زبان بند,دعا زبان بند شوهر ,دعا زبان بند خوراکی,دعا زبان بند چیست   

دعاهای قوی برای رفع شک و تردید و رفع شک و دعای زبانبند
دعاهای قوی برای رفع شک و تردید و رفع شک و دعای زبانبند

دعا برای از بین بردن شک و تردید 

ابو زُمَیْل از ابن عباس درباره شک و تردید هایی که در قلبش به وجود می‌آید سؤال کرد. وی پاسخ داد : هیچ کس از آن نجات نمی‌یابد در حالی که خداوند این شک و تردید را بر قلبش نازل کرده باشد پس هرگاه در شک و تردید قرار گرفتی بگو :

( هُوَ الاْوَّلُ وَالاْخِرُ وَالظَّاهِرُ وَالْباطِنُ وَهُوَ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ ).۱ « همانا خداوند است که ابتدا و انتهای هر کاری و ظاهر و باطن هر امری می‌باشد و اوست که بر هر چیزی آگاه است ».

دعای رفع بدبینی 

آیات شریف ذیل برای دعای رفع شک و بدبینی دفع تردید و بددلی و همچنین رفع وسواس و شک وتردید و هر چیزی که در آن خیر و صلاحی نباشد مفید خواهد بود . این آیات شریفه نزد خداوند از شأن والایی برخوردار است و بسیاری از بزرگان و علما نسبت به شأن و عظمت این دعای شریف بسیار تأکید نموده اند، و دستورالعمل آن بدین شرح است : همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت و وضو پس از نمازهای یومیه قرائت نماید . این آیات شریفه از سوره مبارکه نساء (آیات ۱۷۰و ۱۷۱) را قرائت نماید و بر قرائت آنها مداومت ورزد :

یَا أَیُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَکُمُ الرَّسُولُ بِالْحَقِّ مِن رَّبِّکُمْ فَآمِنُوا خَیْرًا لَّکُمْ وَإِن تَکْفُرُوا فَإِنَّ لِلَّهِ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا. (۱۷۰) یَا أَهْلَ الْکِتَابِ لَا تَغْلُوا فِی دِینِکُمْ وَلَا تَقُولُوا عَلَى اللَّهِ إِلَّا الْحَقَّ إِنَّمَا الْمَسِیحُ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ رَسُولُ اللَّهِ وَکَلِمَتُهُ أَلْقَاهَا إِلَىٰ مَرْیَمَ وَرُوحٌ مِّنْهُ فَآمِنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ وَلَا تَقُولُوا ثَلَاثَهٌ انتَهُوا خَیْرًا لَّکُمْ إِنَّمَا اللَّهُ إِلَٰهٌ وَاحِدٌ سُبْحَانَهُ أَن یَکُونَ لَهُ وَلَدٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ وَکَفَىٰ بِاللَّهِ وَکِیلًا . (۱۷۱)   

 

دعای زبان بند بسیار قوی و فوری   

اگر به دنبال نتیجه گرفتن سریع هستید بشما توصیه میکنم غیر از خواندن دعای عجیب زبان بند بسیار قوی و فوری با ” مهارت هاي‌ ارتباطی” نیز آشنا شوید. سپس درکنار این مهارت ها دعای زبان بند زیر نیز می تواند در ساکت کردن و یا متقاعد کردن شما کمک کند . و بله خیلی زود و سریع نتیجه خواهید گرفت.
سوره ی و اللیل را 12 روز هرروز 70 بار بخوانند از زخم تیر و نیزه ایمن خواهد بودو دفع شر سخن چینان. امام صادق«ع» فرمودند : به نیت دفع شرّ سخن چینان و غمّازان سوره جمعه را هشت بار بخوانید .

 

برگرفته از سایت دعا786 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *