خانه / خواص و ثواب خواندن سوره های قرآن / خواص و فضیلت خواندن سوره مائده,آثار و برکات سوره مائده در روایات

خواص و فضیلت خواندن سوره مائده,آثار و برکات سوره مائده در روایات

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص و فضیلت خواندن سوره مائده,آثار و برکات سوره مائده در روایات را قرار دادیم . از سوره های قرآنی مجرب و پرفضیلت سوره مبارکه مائده می باشد . برای آشنایی بیشتر با خواص و فضیلت و آثار و برکات خواندن سوره مائده بنابر احادیث و روایات از اهل بیت (ع) به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت دعاگو …

,خواص سوره مائده,خواص سوره مائده نی نی سایت,خواص سوره مائده چیست,خواص سوره مائده آیه 114,خواص سوره مائده برای ازدواج,خواص سوره مائده تبیان,فواید سوره مائده,خواص سوره توبه,خواص سوره توبه چیست,خواص سوره توبه آیه ۱۲۹,خواص سوره توبه نی نی سایت,خواص آیه 129 سوره توبه نی نی سایت,خواص آیه آخر سوره توبه نی نی سایت,خاصیت سوره توبه چیست,خواص سوره توبه برای ازدواج,خواص سوره توبه تبیان,فضیلت سوره مائده برای ازدواج,فواید خواندن سوره مائده,فضیلت سوره مائده تبیان,فواید قرائت سوره مائده,خاصيت سوره توبه,فواید سوره توبه آیه ۱۲۹,خواص سوره رعد,خواص سوره رعد برای چشم زخم,خواص سوره رعد چیست,خاصیت سوره رعد چیست,خواص سوره هود چیست,فواید سوره توبه آیه 129

خواص و فضیلت خواندن سوره مائده,آثار و برکات سوره مائده در روایات

خواص سوره مائده,فواید سوره مائده,برکات خواندن سوره مائده,سوره مائده در احادیث,سوره مائده در روایات,سوره مائده از اهل بیت,روایات پیامبر درباره سوره مائده

خواص و فضیلت خواندن سوره مائده,آثار و برکات سوره مائده در روایات

آثار و برکات سوره مائده :

1 – افزایش ایمان :

از امام محمد باقر علیه السلام روایت است که ایشان فرمودند: کسی که این سوره را در هر روز پنجشنبه بخواند، ایمانش به ظلم و ستم پوشیده نگردد و کسی را با پروردگارش شریک نسازد .

2 – زیاد شدن روزی :

هر کس هنگام صبح قبل از تکلم ، آیه 114 سوره مائده را با بسم الله 3 بار قرائت کند روزی او در آن روز از جایی رسد که خود نیز گمان ندارد .

3 – برآورده شدن حاجات :

روز اول بعد از نماز صبح با وضو دو رکعت نماز حاجت بخواند آنگاه تا 40روز هر روز رو به قبله 100 صلوات بفرستد و آیه 114 سوره مائده را 50 بار بخواند و در بین خواندن با کسی تکلم ننماید. این عمل در فتح امور بسیار مؤثر است .

4 – جلوگیری از سرقت و تلف شدن مال:

از امام صادق علیه السلام نقل شده است: هر کس که سوره مائده را بنویسد و آن را در صندوق و وسایل و پارچه های خود قرار دهد، از سرقت و تلف شدن و از بین رفتن آنها در امان خواهد ماند .

[ درمان با قرآن، محمدرضا کریمی، ص34 ]

5 – ذکر قنوت :

این آیه یکی از دعا های قرآنی است که دارای مضامین زیبا و برکات بی نظیر میباشد و بیشتر برای رفع حوائج استفاده میشود ، توصیه این هست که آیه 114 از سوره مائده را در قنوت نماز صبح بخوانید و از خداوند بخواهید که آن روز شما را عید قرار دهد . در بعضی از کتب معنی عید در این آیه روز بدون گناه نوشته شده است . لذا این آیه رو از قسمت « اللهم،ربنا » حفظ کنید ، درک کنید ، بعد بخوانید. به رحمت نا منتهی الهی گره از مشکلاتتون بخیریت باز میشود انشاء الله .

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *