خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای مجرب و تجربه شده برای ازدواج مجدد زنان مطلقه و زنان بیوه

دعاهای مجرب و تجربه شده برای ازدواج مجدد زنان مطلقه و زنان بیوه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای مجرب و تجربه شده برای ازدواج مجدد زنان مطلقه و زنان بیوه قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای قوی ازدواج خوبی برای آنها فراهم می شود . 

دعای ازدواج مجدد زن مطلقه,دعای ازدواج مجدد,دعا برای ازدواج مجدد زن مطلقه,دعا برای ازدواج مجدد مرد,دعا برای ازدواج مجدد شوهر,دعا برای جلوگیری از ازدواج مجدد شوهر,دعای ازدواج زن مطلقه با معشوق,دعا برای ازدواج زن مطلقه,دعا برا ازدواج زن مطلقه,دعای ازدواج مجدد زن مطلقه,دعا برا ازدواج زن بیوه,دعای ازدواج مجدد زن مطلقه,دعای ازدواج مجدد,دعا برای ازدواج مجدد زن مطلقه,دعا برای ازدواج مجدد مرد,دعا برای ازدواج مجدد شوهر,دعا برای جلوگیری از ازدواج مجدد شوهر

دعاهای مجرب و تجربه شده برای ازدواج مجدد زنان مطلقه و زنان بیوه
دعاهای مجرب و تجربه شده برای ازدواج مجدد زنان مطلقه و زنان بیوه

دعا برای ازدواج دختران مجرد و زنان بیوه   

برای گشودن بخت یک دختره باکره یا یک زن بیوه که شانش پیدا کردن همسر را ندارد این طلسم را نوشته در آب شسته و از آب هفت روز بنوشد و هر روز صورتش را با آن بشوید . ان شاءالله بخت و اقبال بر وی روی آورد .

دعا برای ازدواج دختران مجرد و زنان بیوه   
دعا برای ازدواج دختران مجرد و زنان بیوه

منبع : خزینة الاسرار و کشف الاخفاء ص 53

دعا برای ازدواج مجدد زنان مطلقه و خوشبخت شدن 

بانام خدای رحمن و رحیم نیت کند و سپس اغاز غسل گیرد و قبل از نماز صبح به جا آورده و ۲۳۲ مرتبه این آیه را :
وَ إِذا طَلَّقْتُمُ النِّساءَ فَبَلَغْنَ أَجَلَهُنَّ فَلا تَعْضُلُوهُنَّ أَنْ یَنْکِحْنَ أَزْواجَهُنَّ إِذا تَراضَوْا بَیْنَهُمْ بِالْمَعْرُوفِ ذلِکَ یُوعَظُ بِهِ مَنْ کانَ مِنْکُمْ یُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ ذلِکُمْ أَزْکى‏ لَکُمْ وَ أَطْهَرُ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُون  
قرائت نماید و به آبی بدمد و سپس بنوشد و کمی را به صورتش بپاشد و دومرتبه آنرا با گلاب و زعفران نوشته و یکی را با خود و دیگری را در منزل پنهان سازد .
در آخر نیز ذکر[ یا لطیف ]را ۱۰۰۰مرتبه قرائت نماید و در روزهای بعد ذکر [یا لطیف]را روزی ۱٢٩ مرتبه پس از نماز قرائت نماید. ان شاءالله بختش باز و مجدد ازدواج میکند و خوشبخت خواهد شد .

 

برگرفته از سایت دعا786

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *