خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم و دعاهای مجرب برای دیوانه کردن و بیقراری شدید معشوق

طلسم و دعاهای مجرب برای دیوانه کردن و بیقراری شدید معشوق

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  طلسم و دعاهای مجرب برای دیوانه کردن و بیقراری شدید معشوق قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله عشق شما بیقرار می شود . 

دعای عشق دیوانه وار از راه دور,دعای عشق دیوانه وار و زبان بند,دعا برای عشق دیوانه وار,دعای بیقراری معشوق از راه دور,دعای بیقراری معشوق برای ازدواج,دعای بیقراری معشوق با فلفل سیاه,دعای بیقراری معشوق از راه دور ,دعای بیقراری معشوق با اسفند,دعای بیقراری معشوق روز جمعه,دعای بیقراری معشوق در خواب,دعای بیقراری معشوق با نمک,طلسم ديوانه كردن معشوق,طلسم ديوانه كردن معشوق   

طلسم و دعاهای مجرب برای دیوانه کردن و بیقراری شدید معشوق
طلسم و دعاهای مجرب برای دیوانه کردن و بیقراری شدید معشوق

دعای عشق دیوانه وار از راه دور   

برای اینکه بتوانید محبوب خود را دیوانه وار عاشق خود کنید می توانید از دعای عشق دیوانه وار از راه دور که در زیر آمده است استفاده کنید و آن را بعد از هر نماز 7 مرتبه با نیت عشق دیوانه وار و دلتنگ کردن معشوق از راه دور بخوانید .
« يُحِبُّونَهُم كَحُبِّ الله وَ الذينَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه »    

 

طلسم عجیب برای بیقراری معشوق     

طلسم مجربی برای بیقراری معشوق وجود دارد که باید دعای زیر را نوشته و بر روی آن یک سنگ سنگین قرار دهید و آن را در جایی نزدیک به خانه ی معشوق بگذارید . زبان آن شخص بسته می شود و نسبت به شما به شدت بیقرار خواهد شد .

یا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنس اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بسُلطان . لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان    

دعای احضار آنی معشوق    

اگر از آخرین دیدارتان کمتر از یک ماه می گذرد دعای احضار آنی معشوق کمک بسیار خوبی به شما می کند . اگر دلتنگ معشوقتان هستید دعای احضار آنی معشوق مثل دعای دیوانگی معشوق به شما کمک می کند تا از این دلتنگی رها شوید . دعای احضار آنی معشوق را هفت مرتبه بعد از نماز بخوانید :

اِغتَنِمُوا الدُّعاءَ عِندَ الرِّقَّهِ فَإِنَّها رَحمَه لا یُرَدُّ دُعاءٌ أَوَّلُهُ بِسْمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ عَلىُّ مَن أَکَلَ الحَلالَ صَفادینُهُ، وَرَقَّ قَلبُهُ، وَدَمِعَت عَیناهُ مِن خَشیَهِ اللّه تَعالى وَلَم یَکُن لِدَعوَتِهِ حِجاب     

 

طلسم دیوانه کردن محبوب     

نقل شده است هر کس بخواهد محبوب ممورد نظر را دیوانه و عاشق خود کند کافی است طلسم دیوانه کردن محبوب که در زیر آمده است را 5 مرتبه روی کاغذی نوشته و همیشه همراه خود داشته باشد . این طلسم باعث جلب محبت فرد می شود .

يس وَالْقُرْآنِ الْحَكِيمِ ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِيدِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ     

 

برگرفته از سایت دعا786  

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *