خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای مجرب برای فروش سریع ماشین و فروش اجناس ارزشمند

دعاهای مجرب برای فروش سریع ماشین و فروش اجناس ارزشمند

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای مجرب برای فروش سریع ماشین و فروش اجناس ارزشمند قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای بسیار قوی ماشین و جنس دیگر شما فروخته می شود . 

دعا فروش ماشین,دعا فروش ماشین از راه دور,دعای فروش ماشین از ایت الله بهجت,دعای فروش ماشین در گنجهای معنوی,دعای فروش ماشین از راه دور,دعای فروش ماشین ,دعای فروش ماشین بهجت,دعا خرید ماشین,دعای فروش اجناس خانه,دعای فروش اجناس,دعای فروش اجناس از آیت الله بهجت,دعای فروش اجناس از راه دور,دعای فروش اجناس و متاع,دعا جهت فروش اجناس,دعا برای فروش اجناس و کالا,دعا برای فروش اجناس مغازه             

دعاهای مجرب برای فروش سریع ماشین و فروش اجناس ارزشمند
دعاهای مجرب برای فروش سریع ماشین و فروش اجناس ارزشمند

دعای فروش ماشین و اجناس دیگر                      

برای فروش اجناس و متاع هفت مرتبه این آیه را بر پیاله ای از آب خوانده سپس آن را بر اجناس خویش بپاشد .

« وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ »
و عهدی است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده ، و از خدا با وفاتر به عهد کیست ؟ پس از این معامله‌ای که کردید بسی شاد باشید که این به حقیقت سعادت و فیروزی بزرگ است .

 

دعای فروش ماشین با قیمت بالا                     

در روایتی آمده است که دعای زیر برای شروع یک معامله یا خرید و فروش بی ضرر یا برای باز کردن مغازه یا فروشگاه هر روز صبح بسیار توصیه شده است . همچنین امام باقر(ع) دعای زیر را برای رسیدن به حاجت خود یعنی فروش کالای مد نظر با قیمت بالا توصیه کرده اند .

« بِسْمِ اللَّهِ حَسْبِىَ اللَّهُ تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّهِ اَللهُمَّ اِنّى أَسْئَلُکَ خَیْرَ اُمُورى کُلِّها وَ اَعُوذُبِکَ مِنْ خِزْىِ الدُّنْیا وَ عَذابِ الاْخِرَهِ »

« به نام خدا ، خدا مرا بس است، بر خدا توکل کردم ، خدایا خیر همه کارهایم را از تو مى خواهم ، و از خارى دنیا و عذاب آخرت به تو پناه مى آورم خدا آنچه از امر دنیا و آخرت او را اندوهگین مى سازد کفایت مى فرماید. »

 

دعای فروش ماشین خواندنی و نوشتنی             

این عزیمت را ۷ مرتبه بر یک لیوان آب باید خواند و سپس یک مرتبه هم نوشت و آب را روبروی جنس یا ملک بر زمین ریخت و دعا را نیز در زیر جنس یا داخل ملک پنهان نمود و این عزیمت را باید ۷ مرتبه خواند و ۱ مرتبه هم نوشت :

« بسم الله الرحمن الرحیم  و من اوفی بعهده من الله فاستبشروا ببینکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم یا الله یا شکیکفی یا قاهر و یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله »               

 

برگرفته از سایت هاروس 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *