خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای مجرب برای رفع سردرد و دعا برای ایجاد عشق

دعاهای مجرب برای رفع سردرد و دعا برای ایجاد عشق

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  دعاهای مجرب برای رفع سردرد و دعا برای ایجاد عشق قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله سردرد با دعاهای مجرب رفع می شود . 

دعا برای رفع سردرد کودکان,دعا برای رفع سردرد میگرنی,دعا برای رفع سردرد فوری,دعا برای رفع سردرد و چشم درد,دعا برای رفع سردرد مجرب,دعا برای رفع سردرد و سرگیجه,دعا برای رفع سردرد و حالت تهوع,دعای مجرب برای رفع سردرد و رفع جنون و جهت ایجاد عشق و محبت,دعای رفع سردرد,دعای مجرب درمان سردرد,دعای تضمینی رفع جنون,دعای قوی برای عشق و محبت,دعا برای ایجاد محبت بین زن و شوهر,دعا برای ایجاد محبت بین دو نفر,دعا برای ایجاد محبت بین زن و شوهر ,دعا برای ایجاد محبت از راه دور,دعا برای ایجاد محبت بین خواهر و برادر,دعا برای ایجاد محبت بین خانواده,دعا برای ایجاد محبت بین مادر و فرزند,دعا برای ایجاد محبت شدید بین دو نفر

دعاهای مجرب برای رفع سردرد و دعا برای ایجاد عشق
دعاهای مجرب برای رفع سردرد و دعا برای ایجاد عشق

دعای رفع سردرد             

نجاشى پادشاه حبشه سردرد داشت . از پیغمبر (صلی الله علیه وآله) مدد خواست حضرت این حرز را براى او نوشت که شب در کلاه خود بگذارد :

« بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ . لاَ إِلَهَ إِلّاَ الْمَلِکُ الْحَقُّ الْمُبِینُ شَهِدَ اللهُ الاْیَهَ لِلَّهِ نُورٌ وَحِکْمَهٌ وَعِزٌّ وَقُوَّهٌ وَبُرْهَانٌ وَقُدْرَهٌ وَسُلْطَانٌ وَرَحْمَهٌ. یَا مَنْ لاَ یَنَامُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُوسَى کَلِیمُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ عِیسَى رُوحُ اللهِ وَکَلِمَتُهُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللهِ وَصَفِیُّهُ وَصَفْوَتُهُ (صلی الله علیه وآله). اسْکُنْ سَکَّنْتُکَ بِمَنْ یَسْکُنُ لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَالاَْرْضِ وَبِمَنْ سَکَنَ لَهُ مَا فِی اللَّیْلِ وَالنَّهارِ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ فَسَخَّرْنا لَهُ الرِّیحَ تَجْرِی بِأَمْرِهِ رُخاءً حَیْثُ أَصابَ وَالشَّیاطِینَ کُلَّ بَنَّاءٍ وَغَوَّاصٍ أَلا إِلَى اللهِ تَصِیرُ الاُْمُور».

« به نام خداوند بخشنده و مهربان. خدایى جز خداوند فرمانرواى حق آشکار نیست براى خداست نور و حکمت و عزت و نیرو و برهان و قدرت و سلطان و رحمت. اى آن که نمى‌خوابد ، خدایى جز خداى یگانه نیست. ابراهیم(علیه السلام) دوست خداست ، خدایى جز خداى یگانه نیست . موسى(علیه السلام) کلام خداست خدایى جز خداى یگانه نیست . عیسى (علیه السلام) از روح خداست و اراده ى اوست ، خدایى جز خداى یگانه نیست . محمّد (صلی الله علیه وآله) فرستاده و برگزیده‌ى خداست .

اى درد آرام شو ، تو را آرام کردم به یارى آن کس که هر چه در آسمان‌ها و زمین است . براى او آرام و قرارى گیرند و به یارى کسى که آن چه در شب و روز است و براى او آرامند و او شنواى دانا است . پس باد را رام سلیمان کردیم که به نرمى هر جا که قصد مى‌کرد به فرمان او مى‌رفت و نیز شیاطین را که بنّا و غواص بودند . آگاه باش که بازگشت امور به سوى خداست ».

دعا برای ایجاد عشق        

به نیت ایجاد عشق بین دو نفر دعای زیر را نوشته همراه داشته باشید .

بســــْــمِ اَللّٰه اَلرَّحْمٰـنِ الرَحیــم غزمه علیکم برحمه اللّٰه تعالی بحق المشریق والمغریب لا اله الا اللّٰه محمد رسول اللّٰه سبوح قدوس ربنا و رب الملائکه و الروح ولا حول و لا قوه الا باللّٰه العلی العظیم .      

 

برگرفته از سایت دعا786  

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *