خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای مجرب برای رفع گرفتاری و برای پیدا شدن شغل پردرآمد

دعاهای مجرب برای رفع گرفتاری و برای پیدا شدن شغل پردرآمد

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  دعاهای مجرب برای رفع گرفتاری و برای پیدا شدن شغل پردرآمد قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای مجرب گرفتاری ها رفع خواهد شد و شغل پردرآمدی پیدا خواهدد شد . 

دعا رفع گرفتاری,دعا رفع گرفتاری مالی,دعا رفع گرفتاری وبلا,دعا رفع گرفتاری امام سجاد,دعای پیدا شدن کار فوری,دعای پیدا شدن کار مناسب,دعای پیدا شدن کار خوب,دعا برای پیدا شدن شغل ,دعای پیدا شدن شغل مناسب,دعای پیدا شدن شغل خوب,دعا برای پیدا شدن شغل مناسب,دعا برای پیدا شدن شغل خوب,دعا برای کار پر درآمد

دعاهای مجرب برای رفع گرفتاری و برای پیدا شدن شغل پردرآمد
دعاهای مجرب برای رفع گرفتاری و برای پیدا شدن شغل پردرآمد

دعا برای پیدا شدن کار پر درآمد       

هنگام خواب ( صد مرتبه لا اله الا الله) و (صد مرتبه الله اکبر) و (صد مرتبه سبحان الله) و (صد مرتبه استغفرالله) و (صد مرتبه صلوات) فرستد . و بخواب رود,در روز جمعه بعد از نماز صبح بنویسد این هفت آیه را در کاغذی و سپس نیت کند بر هیچ کسی که ظلم نکند و آنچه راستی و حق باشد را بیان کند و سپس این آیه نوشته شده را در بیرون سرای بالای در بیاویزد.
در همان هفته مقصودش حاصل شود.
قاعده :
روز پنجشنبه را به نیت پیدا شدن و گشایش کار روزه بگیرد
هنگام افطاری قبل از افطاری کردن این هفت آیه را بخواند.
و بعد از نماز عشا همان شب دوباره این هفت آیه را بخواند.
هنگام خواب هم یه بار دیگر هفت آیه سوره یوسف را بخواند
و بعد از خواندن ذکرهای فوق را هر کدام صد بار بگوید.

رفع گرفتاری ها با استغفار                  

آیت الله محمدتقی بهجت (ره) آن عارف بالله در پاسخ به سؤال فردی که در امور مختلف از جمله اشتغال و ازدواج دچار گرفتاری شده بود، این چنین بیان کردند : زیاد از روی اعتقاد کامل بگویید : « أستغفر الله » ، هیچ چیز شما را منصرف نکند غیر از ضروریات و واجبات تا کلیه ابتلائات رفع شود، بلکه بعد از رفع آن ها هم بگویید، برای اینکه امثال آن ها پیش نیاید و اگر دیدید رفع نشد، بدانید یا ادامه نداده اید، یا آنکه با اعتقاد کامل نگفته اید.

در روایات با هر سه لفظ آمده است که اگر کسى ملازم استغفار باشد یا پیوسته استغفار کرد یا زیاد استغفار نمود، خداوند او را از هر همّ و غمى رها مى کند و از هر تنگنایى راه برون رفت براى وى قرار می دهد و از جایى که گمان نمى برد روزى اش مى دهد. (به نقل از کتاب نفس مطمئنه، ص 54 و سایت مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیة الله بهجت ره)

 

برگرفته از سایت هاروس 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *