خانه / دعا / نحوه نوشتن نامه به فرشته حل مشکلات برای جذب راه حل مشکلات

نحوه نوشتن نامه به فرشته حل مشکلات برای جذب راه حل مشکلات

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نحوه نوشتن نامه به فرشته حل مشکلات برای جذب راه حل مشکلات را قرار دادیم . نوشتن نامه به فرشته ها برای کمک و یاری خواستن از آنها بسیار موثر و مجرب است . اگر در مشکلات و گرفتاری ها غرق شده اید می توانید به فرشته حل مشکلات نامه بنویسید . سایت دعاگو …

,حل مشکلات اینستاگرام آنلاین,حل مشکلات النحو,حل مشکلات الصرف,حل مشکلات اینستاگرام,حل مشکلات اینستاگرامی,حل مشکل اینستاگرام,حل مشکل اینستاگرام Couldn’t Refresh Feed,حل مشکل اینستاگرام We Restrict Certain,حل مشکل اینستاگرام در شیائومی,حل مشکل اینستاگرام یوزر,حل مشکل اینستاگرام من ربات نیستم,حل مشکل اینستاگرام با زبان فارسی,حل مشکلات با حروف ابجد,حل مشکلات کامپیوتری آنلاین رایگان,حل مشکلات کامپیوتری تلفنی رایگان,حل مشکلات اینشات,حل مشکل اینشات در شیائومی,حل مشکل اینشات,حل مشکل نصب اینشات,حل مشکلات کامپیوتری آنلاین,حل مشکلات کامپیوتری آنلاین تلگرام,حل مشکلات کامپیوتر آنلاین,رفع مشکلات کامپیوتری آنلاین,حل مشکل کامپیوتر انلاین,حل مشکلات

نحوه نوشتن نامه به فرشته حل مشکلات برای جذب راه حل مشکلات

فرشته حل مشکلات,نوشتن نامه به فرشته رفع مشکلات,اسم و نام فرشته حل مشکلات,کمک خواستن از فرشته حل مشکلات,یاری خواستن از فرشته حل مشکلات

نحوه نوشتن نامه به فرشته حل مشکلات برای جذب راه حل مشکلات

برای هر خواسته و مشکل می توانید از فرشته مربوط به آن کمک بگیرید .

فرشته ثروت – نگهبان – کار – عشق – زناشویی – توانگری – سلامتی – بخشش و …….

نمونه نامه نوشتن به فرشته :

به فرشته …….. اسم شخص مورد نظر ……

موضوع خواسته ( مثال : ازدواج )

متن درخواست …..

فرشته نگهبان عزیز لطفآ با قدرت الهی که داری من رو در این کار یاری کن

سپاسگزاری از خداوند و فرشته

در پایان از شما می خواهیم برای مشاهده تآثیر بهتر , روزانه در چند نوبت اقدام به شکرگزاری نمایید و تجربیات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید و خوشحال می شویم به شما در این زمینه یاری نماییم .

آشنایی با فرشتگان

فرشته جرمیل :

جرمیل فرشته ای است که وظیفه ی کمک به ابجاد تحولات مثبت در زندگی انسان ها است.

این فرشته به یاری کسانی می رود که قصد به وجود آوردن تغییرات مثبت در زندگی خود داردند، جرمیل به کمک احساسات مثبت انسان ها می رود و کمک می کند تا نسبت به دیگران به راحتی بخشنده باشند. نام این فرشته از رحمت پروردگار گرفته شده است.

فرشته هانیل :

هانیل فرشته ای است که از سمت پروردگار مامور به رسیدگی به امور مربوط به زنان است هانیل با طبع لطیف رنانه هماهنگی دارد و به رنگ آبی است هانیل همواره همراه زنان و دختران است و در لحظاتی دشواری مانند به دنیا آوردن فرزند به کمک خانم ها می آید و به زنانی که قرار است بعد از این مادر باشند یاری می رساند.

فرشته اسماعیل :

اسماعیل فرشته ای است که جایگاه آن در آسمان است در روایات درباره ی این ملک ذکر شده که اگر بنده ای هفت بار بگوید: «یا ارحم الراحمین»، خداوند متعال صدای او را شنیده و اسماعیل به او پاسخ می دهد و انسان می تواند حاجت خود را در خواست کند.

فرشته ظهلیل :

این فرشته را خداوند در کنار مزار پیامبر قرار داده است. خداوند ظهلیل را موکل قرار داده تا به هر کسی که به پیامبر اعظم درود و صلوات می فرستد، پاسخ بدهد.

فرشته شموئل :

معنی نام شموئل یعنی کسی که خدا را می تواند ببیند این فرشته در زمان های سختی به کمک انسان ها می آید.

شموئل وظیفه ی ایجاد صلح بین آدم های دنیا را دارد. همچنین این ملک هنگام تشویش و نگرانی از سوی خدا برای بهبود اوضاع و آرامش بخشیدن به انسان مامور می شود که این بزرگی بی اندازه ی خداوند را می رساند.

فرشته آریل :

آریل به معنی شیر خدا است. این فرشته برای سهولت در امور دنیوی به کمک انسان ها می آید آریل همواره کمک می کند تا نیاز هایی مانند مایحتاج روزانه و پول را به راحتی به دست بیاوریم.

فرشته راحیل :

راحیل تنها یک اسم دخترانه نیست. راحیل نام یکی از بزرگ ترین فرشتگان درگاه خداوند است مقام این فرشته ی بهشتی به قدری بالاست که هیچ فرشته ای در بلاغت قابل مقایسه با او نیست.

فرشته جوفیل :

جوفیل یا در برخی منابع سوفیل، نامی برگرفته از زیبایی خداوند دارد زمانی که در موقعیت های منفی زندگی و در بی نظمی ها و آشفتگی های ذهنی قرار داریم، جوفیل این شرایط بد را برای ما برطرف می کند.

پس بدانید در این شرایط هم تنها نیستید و خدای بزرگ ملکی را برای شما فرستاده تا به افکار و محیط شما نظم بدهد و یاری رسان شما باشد.

فرشته راگول :

این فرشته را می توان فرشته ی عشق نامید. فرشته ای که این روز ها انسان ها بسیار بیشتر از قبل به آن احتیاج دارند.

این فرشته سوء تفاهمات بین انسان ها را برطرف می سازد و باعث هماهنگی بین روابط انسان ها می شود همچنین راگول رابطه های آسیب دیده ی بین انسان ها را ترمیم می کند.

فرشته جبرئیل :

نام جبرئیل به سبب این که فرشته ی وحی است شناخته شده ترین نام بین ملائکه است. باید بدانیم جبرئیل نه تنها ملک وی است بلکه این فرشته حمایت کننده ی پیام آوران نیز هست.

آشنایی با فرشتگان

چیز هایی که می توان در نامه نوشتن به فرشتگان خواست

هر چیز خوب و مثبتی که فکرش را بکنید را بدون محدودیت می توانید از فرشتگان بخواهید.

نوشتن نامه به فرشته ی عشق و ازدواج، نوشتن نامه به فرشته ی شفا و نوشتن نامه به فرشته ی ثروت و فراوانی از جمله موضوعات پر طرف دار برای نامه نوشتن به فرشتگان هستند.

حتی نمونه هایی از انسان هایی وجود دارند که برای باروری و تناسب اندام به فرشتگان نامه می نویسید و از فرشته ی تناسب اندام برای رسیدن به وزن مورد نظر خود یاری می گیرند یا برای بارداری از کمک فرشته ی بارداری استفاده می کنند. ادامه مطالب گروه آموزشی رضا کلاهی را از دست ندهید.

نامه نوشتن به فرشته تان

قبلا گفته شد که نامه نوشتن به فرشته ی نگهبان یکی از موثر ترین راه ها برای ارتباط با اوست.

تجربه ی کسانی که این روش را امتحان کرده اند نشان می دهند نتایج آن به سرعت در زندگی هایشان تجلی یافته است،

برای نامه نوشتن به فرشتگان باید همان قواعدی را رعایت کنید که وقتی می خواهید به یک شخص نامه بنویسید باید رعایت کنید.

ابتدا به فرشته ی مورد نظر فکر می کنید آنچه می خواهید با فرشته در میان بگذارید را در افکار خود بررسی می کنید و در آخر حرف های خود را روی کاغذ می اورید.

پاسخ های فرشتگان به زودی در زندگی ما آشکار می شوند. این پاسخ ها حاوی راهنمایی های ارزنده است و خردمندی عمیقی پشت آن ها نهفته شده است.

کاملا پیداست که این جواب ها را تنها می توان از یک منبع متعالی و بالا مقام و به امر پروردگار دریافت کرد.

اگر خواهان تغییر یک شرایط هستید در نامه ی خود به وضوح بنویسید که چه چیزی را به جای وضعیت فعلی می خواهید.

در این صورت فرشته ها می توانند به شکل بهتر و موثر تری به شما کمک نمایند.

فرشتگان همواره با مهربانی و لطف پاسخ می دهند.

اگر تصور می کنید که پاسخی که از جانب آن ها به ذهن شما خطور کرده است شکل دیگری دارد، بدانید که موفق نشدید که با فرشته ی خود ارتباط بر قرار کنید.

نامه نوشتن به فرشتگان

مثالی از شکل یک نامه نوشته شده برای فرشتگان

به فرشته …

موضوع درخواست ( مثال : پول و ثروت)

شرح درخواست …..

فرشته ی نگهبان مهربان خواهش می کنم با قدرت الهی خود به من برای رسیدن به این هدف یاری برسان.

تشکر از خدای بزرگ و فرشته

نامه نوشتن به فرشته شخص دیگر

یکی دیگر از راه های موثر برای بهبود شرایطتان نامه نوشتن به فرشته ی نگهبان شخص دیگری است.

ممکن است شما نتوانید با کسی ارتباط بر قرار کنید یا حرف دل خود را به او بگویید، یا حتی می خواهید سطح بالا تری از صمیمیت و عشق بین شما و کسی که با او در ارتباط هستید جاری شود.

در این شرایط می توانید به فرشته ی نگهبان شخص مقابل متصل شوید و با توضیح خواسته ی خود از او طلب کمک بکنید.

در ادامه بخوانبد که چگونه می توانید به فرشته ی نگهبان شخص دیگری نامه بنویسید:

حتما با زمین اتصال داشته باشید و ستون فقرات خود را صاف نگه دارید.

سپس تصور کنید ریشه هایتن از کف پا و ستون فقرات وارد زمین شده اند.

یک گوی سفید را در تجسم خود بیاورید که دورا تا دور شما است و نوری سفید رنگی از خود منعکس می کند.

خود را در جایی زیبا تصور کنید که در آن احساس آرامش می کنید، مانند یک منظره ی زیبا از طبیعت یا تصویری از یک معبد.

به شخص مورد نظر خود و فرشته ی نگهبان او فکر کنید و روی آن تمرکز داشته باشید.

برگه ای را که برای نوشتن نامه آماده کردید را بردارید و تاریخ روز را روی آن درج کنید

سپس مانند مثال زیر شروع به نوشتن بکنید.

فرشته ی عزیز ….(نام فرد مورد نظر)
سپس موضوع مورد نظر را نوشته و متن نامه را تکمیل کنید از فرشته ی نگهبان شخص مورد نظرو خداوند متعال برای کمکشان تشکر کنید.نامه را امضا کنید پس از اتمام کار دقایقی را به آرامی بنشینید.

حال که دانستیم چگونه و به چه فرشته ای باید تقاضای خود را بگوییم زمان آن است که تمرینات خود را شروع کنیم و از ناکامی های اولیه برای برقراری ارتباط با فرشته ها نا امید نشویم.

ابتدای این کار هم مانند بسیاری از کار هایی که برای اولین بار انجام دادیم سخت است ولی در صورت ممارست نتیجه ی شیرین و آرامشی وصف نشدنی به رندگی ما خواهد داد.

در انتها لازم است بگوییم که فرشتگان موهبت های الهی دارند و تنها به خواسته های مثبت ما پاسخ می دهند. نباید از فرشته ها خواسته هایی داشت که بار منفی دارند.

نباید در خواست آزار و اذیت کسی را داشت، یا نباید انتظار داشت فرشتگان درخواست مارا برای وقوع حوادث بد پاسخ بگویند، فرشتگان این خواسته ها و نامه ها را کاملا نادیده می گیرند.

,فرشته مشکلات,فرشته رفع مشکلات,فرشته حل مشکلات,نام فرشته رفع مشکلات
برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *