خانه / دعا / چه سوره هایی در زمان بارداری بخوانیم,سوره هایی که در ماه های بارداری باید خواند

چه سوره هایی در زمان بارداری بخوانیم,سوره هایی که در ماه های بارداری باید خواند

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com چه سوره هایی در زمان بارداری بخوانیم,سوره هایی که در ماه های بارداری باید خواند را قرار دادیم . خواندن برخی از سوره های قرآنی در هنگام بارداری بسیار توصیه شده است . سوره هایی که در زمان بارداری برای زیبایی جنین و افزایش هوش و ذکاوت جنین و افزایش صبر و حوصله و بردباری جنین و سلامتی جنین در شکم مادر باید خواند . چه سوره هایی در ماه اول و دوم و سوم و چهارم و پنج و ششم و هفتم و هشتم بارداری بخوانیم . سایت ذکر و دعای دعاگو …

,سوره های بارداری,سوره های بارداری نی نی سایت,سوره های در بارداری,سوره ماه های بارداری,سوره های قران در بارداری,سوره های ماه هشتم بارداری,سوره های ماه نهم بارداری,سوره های مفید در بارداری,سوره های ماه اول بارداری,سوره های ماه هفتم بارداری,سوره های مفید در بارداری نی نی سایت,سوره های قرآن در بارداری نی نی سایت,سوره ها در بارداری,سوره های که در بارداری باید خوانده شود,چه سوره های در بارداری بخوانیم,سوره های قرآنی در بارداری,سوره های توصیه شده در بارداری,سوره های ماه پنجم بارداری,سوره های ماه چهارم بارداری,سوره های ماه سوم بارداری,سوره های ماه آخر بارداری,در ماه های بارداری چه سوره هایی بخوانیم,سوره های قران در حاملگی,خواص سوره های قرآن در بارداری,خواندن سوره های قران در بارداری,فواید سوره های قران در بارداری,سوره های قرآن در زمان بارداری,سوره های قران در دوران بارداری,سوره های قران در ماه دوم بارداری,سوره های قران در ماه نهم بارداری,سوره های ماه هفتم بارداری ریحانه بهشتی,سوره های مناسب ماه هشتم بارداری,سوره های مخصوص ماه هفتم بارداری,سوره های مخصوص ماه چهارم بارداری,سوره های مخصوص ماه نهم بارداری,سوره های مخصوص ماه پنجم بارداری,سوره های قران در ماه پنجم بارداری,دعاها و سوره های ماه چهارم بارداری,سوره های مفید در دوران بارداری,خواندن سوره های مفید در بارداری,دعا و سوره های ماه اول بارداری,سوره های ماه هفت بارداری,سوره های مخصوص ماه هشتم بارداری

چه سوره هایی در زمان بارداری بخوانیم,سوره هایی که در ماه های بارداری باید خواند

سوره هایی در ماه اول بارداری,سوره هایی در ماه دوم بارداری,سوره هایی در ماه سوم بارداری,سوره هایی در ماه چهارم بارداری,سوره هایی در ماه پنجم و ششم بارداریی,سوره هایی در هنگام و دوران بارداری,بهترین سوره قبل از بارداری,خواندن سوره های قرآن موقع بارداری

چه سوره هایی در زمان بارداری بخوانیم,سوره هایی که در ماه های بارداری باید خواند

سوره های سفارشی در ایام بارداری

دعا برای سلامتی جنین و حفظ جنین از سقط شدن و زیبایی فرزند شما تاثیر زیادی دارد. سعی کرده‌ایم بهترین دعاها، ذکرها و سوره های دوران بارداری که روایت شده است را خدمت شما ارائه کنیم.

حدیث پیامبر در خصوص سوره ها و دعاهای بارداری:

پیامبر(صلی الله علیه وآله) فرمود: هر که سوره حجرات را بخواند، برای حفظ جنینش از خطرها و سقط، موثر است.

دعاهای ماه اول بارداری:

انجام اعمال مذهبی در دوران بارداری سفارش شده است از جمله اینکه روزهای پنج شنبه و جمعه سوره یس و الصافات بخواند وبه شکم بدمد .و روزهای جمعه از قبل از صبحانه انار میل کند و قبل از طلوع آفتاب ،و هر روز بر 2 عدد خرما سوره قدر بخواند و آن را ناشتا بخورد.

دعاهای ماه دوم بارداری:

روزهای پنج شنبه و جمعه سوره الملک بخواند. روز پنجشنبه 140 مرتبه و روز جمعه صد مرتبه صلوات با عجل فرجهم بگوید .هر روز 2 عدد عناب سوره توحید بخواند و آن را ناشتا بخورد.

دعاهای ماه سوم بارداری:

روزهای پنج شنبه و جمعه سوره آل عمران بخواند. هر روز بعد از نمازها 140 مرتبه صلوات بفرستد. هر روز بر 1 عدد سیب آیه الکرسی بخواند و آن را ناشتا بخورد .

دعاهای ماه چهارم بارداری:

روزهای پنج شنبه و جمعه سوره الدهر (انسان هفتاد و ششمین سوره قرآن کریم است بخواند) در تمام نمازها در یک رکعت سوره قدر تلاوت کند و هر روز بر دو انجیر سوره والتین بخواند و آن را ناشتا بخورد.

دعاهای ماه پنجم بارداری:

روزهای پنج شنبه و جمعه سوره الفتح را تلاوت کند . و در یک نماز سوره النصر بخواند.

و هر روز یک عدد تخم مرغ سوره حمد بخواندو آن را ناشتا بخورد.

دعاهای ماه ششم بارداری:

روزهای پنج شنبه و جمعه سوره واقعه بخواند. شب‌ها در یک نماز سوره التین تلاوت کند.

و هر روز بر یک انار را پس از خواندن سوره فتح ناشتا بخورد.

دعاهای ماه هفتم بارداری:

روزهای پنج شنبه و جمعه سوره یس و تبارک بخواند. روزی 140 مرتبه صلوات بفرستد.

و هر روز بر یک عدد به سوره یس بخواند و آن را ناشتا بخورد.

ماه نهم بارداری برای سلامتی امام زمان (عج) گوسفندی ذبح کرده، و از آن بخورد. در نماز ظهر یا عصر سوره «والعصر» و «الزاریات» بخواند. در روزهای پنج شنبه سوره «حج» و در روزهای جمعه سوره «فاطر» را تلاوت کند. هر روز بر مقداری شیر و خرما سوره «دهر» بخواند و آن را ناشتا بخورد.(کتاب ریحانه بهشتی )

دعاهای ماه هشتم بارداری:

روزهای شنبه بعد از نماز صبح سوره قدر، ده مرتبه.

روزهای یک شنبه بعد از نماز صبح سوره والتین، دو مرتبه.

روزهای دوشنبه سوره یس.

روزهای سه شنبه سوره فرقان.

روزهای چهار شنبه سوره دهر.

روزهای پنجشنبه سوره محمد.

روزهای دوشنبه سوره الصافات.

دعاهای ماه نهم بارداری:

برای سلامتی امام زمان(عج) گوسفندی ذبح کرده، و از آن بخورد. در نماز ظهر یا عصر سوره «والعصر» و «الزاریات» بخواند. در روزهای پنج شنبه سوره «حج» و در روزهای جمعه سوره «فاطر» را تلاوت کند.

هر روز بر مقداری شیر و خرما سوره «دهر» بخواند و آن را ناشتا بخورد. (کتاب ریحانه بهشتی)

سوره های مؤثر برای مادر باردار و جنین:

1. سوره مبارکه ذاریات: پیامبر اکرم‌فرمود: اگر سورة ذاریات همراه زن حامله باشد، در آسان وضع حمل نمودن، موثر است.

همچنین فرمود:اگر سورة ذاریات، بر زن حامله خوانده شود، حملش آسان می‌شود.

2. سورة مبارکه فجر: پیامبر اکرم‌فرمود:اگر زن حامله، این سوره را بخواند، خداوند فرزند مبارکی به او عطا می‌کند.

3. سوره مبارکه حجرات: پیامبر(صلی الله علیه وآله) فرمود: هر که سورة حجرات را بخواند، برای حفظ جنینش از خطرها و سقط، موثر است.

4. در برخی از نوشته‌ها و جزوه‌ها درباره سفارش به زنان باردار آمده که تا چهار ماهگی 40 مرتبه سوره یس را بخوانید و کندور بخورید که برای هوش مفید است، مشهور است که کندور در زیاد شدن هوش کودک مؤثر است.

پیامبر اکرم ـ صلی الله علیه و آله ـ می‌فرماید: به زنان باردار خود کندور بخورانید که فرزند شما چون در شکم مادر با کندور تغذیه شود عقلش محکم می‌شود و اگر پسر باشد شجاع می‌شود.

سوره‌هایی که باعث زیبایی جنین می‌شوند:

تأثیر سوره توحید بر زیبایی جنین: بر اساس روایات خواندن سوره توحید در بارداری مخصوصاً در ماه ۲ تأثیر زیادی بر زیبایی جنین دارد، در ماه دوم حاملگی چهره جنین شکل می‌گیرد، به همین خاطر این ماه برای خواندن سوره توحید مناسب است.

تأثیر سوره یوسف بر زیبایی جنین: در جایی دیگر روایت شده در نیمه هر ماه عربی که ماه بدر است شوهر سوره یوسف را بر شکم همسرش بخواند تا به امید خدا فرزند زیبایی به دنیا بیاورند.

تأثیر خواندن نماز شب بر زیبایی جنین: خواندن نماز شب توسط مادر باردار تأثیر زیادی در زیبایی جنین و فرزند دارد.قبل بارداری و پیش از نزدیکی برای زیبایی فرزند و جنین سوره یاسین را بخوانید و به سیب یا انار فوت کنید و آن را میل کنید.

اعمال روزانه دوران بارداری:

۱- هر روز ۱۷ صلوات (به نیت ۱۴ معصوم، انبیا و اولیا، شهدا و صالحین، صدیقین، ملائکه ی مقرب)
۲- هر روز ۷۰ بار استغفار
۳- هر روز ۱۰۰ بار لااله الا الله
۴- هر شب سوره ی واقعه
۵- هر روز ۷ عدد خرما، ۱۱ عدد فندق و ۲۱ عدد مویز

,سوره بارداری,سوره های بارداری,سوره برای بارداری,سوره برای بارداری سالم,سوره یوسف بارداری,سوره یوسف در بارداری,سوره محمد در بارداری,سوره الرحمن در بارداری,سوره انشقاق در بارداری,سوره حجرات در بارداری,سوره های بارداری نی نی سایت,سوره های در بارداری,سوره ماه های بارداری,سوره های قران در بارداری,سوره های ماه هشتم بارداری,سوره های ماه نهم بارداری,سوره های مفید در بارداری,سوره های ماه اول بارداری,سوره های ماه هفتم بارداری,سوره برای بارداری پسر,سوره رعد برای بارداری,سوره مریم برای بارداری,کدام سوره برای بارداری خوبه,سوره قران برای بارداری,سوره یس برای بارداری,سوره مومنون برای بارداری,سوره یوسف بارداری نی نی سایت,چله سوره یوسف در بارداری,سوره یوسف در بارداری نی نی سایت,سوره يوسف در بارداري,خواندن سوره یوسف در بارداری نی نی سایت,زمان خواندن سوره یوسف در بارداری,سوره محمد در بارداری نی نی سایت,سوره محمد در بارداری صوتی,خواندن سوره محمد در بارداری,خواص سوره فتح در بارداری,فضیلت سوره فتح در بارداری,سوره فتح در بارداری,سوره حمد در بارداری,فضیلت سوره محمد در بارداری,چله سوره محمد در بارداری,خواص سوره الرحمن در بارداری,خواص سوره واقعه در بارداری,خواندن سوره واقعه در بارداری,فواید سوره واقعه در بارداری,سوره واقعه در بارداری نی نی سایت,سوره واقعه در بارداری,سوره انشقاق در بارداری نی نی سایت,خواندن سوره انشقاق در بارداری نی نی سایت,خواص سوره انشقاق در بارداری,خواندن سوره انشقاق در بارداری,فواید سوره انشقاق در بارداری,خواص سوره انفطار در بارداری,سوره حجرات در بارداری نی نی سایت,خواندن سوره حجرات در بارداری,خواندن سوره حجرات در بارداری نی نی سایت,سوره حجرات بارداری

برگرفته از دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *