خانه / دعا / طریقه خواندن نماز رزق و روزی برای طلب گشایش و افزایش رزق و روزی

طریقه خواندن نماز رزق و روزی برای طلب گشایش و افزایش رزق و روزی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طریقه خواندن نماز رزق و روزی برای طلب گشایش و افزایش رزق و روزی را قرار دادیم . برای جلب رزق و روزی و گشایش و باز شدن درهای رزق و روزی و طلب رزق و روزی از خداوند خواندن نماز رزق و روزی بسیار موثر و مجرب است . اگر رزق و روزی تان کم شده است برای افزایش روزی می توانید نماز رزق و روزی را به روش زیر بخوانید که فوق العاده مجرب است …

طریقه خواندن نماز رزق و روزی برای طلب گشایش و افزایش رزق و روزی

روش خواندن نماز رزق و روزی,نحوه خواندن نماز رزق و روزی,دستورالعمل خواندن نماز رزق و روزی,شیوه خواندن نماز روزی,نماز گشایش رزق و روزی,نماز طلب روزی,نماز افزایش رزق و روزی

طریقه خواندن نماز رزق و روزی برای طلب گشایش و افزایش رزق و روزی

روایت شده: مردی نزد رسول خدا (ص) آمد و گفت: یا رسول الله، من عیال‌وارم و قرض دارم و حالم بس سخت است، به من دعایی بیاموز که خدای عزّوجلّ را به آن بخوانم تا به من آن‌قدر روزی کند که قرضم را ادا نمایم و به آن بر گشایش نسبت به خانواده‌ام کمک بگیرم.

فرمود: ای بنده خدا وضو بگیر وضوی کاملی، بعد دو رکعت نماز بخوان و رکوع و سجود آن را به طور کامل بجا آور، پس بگو:

يَا ماجِدُ يَا واحِدُ يَا كَرِيمُ، أَتَوَجَّهُ إِلَيْكَ بِمُحَمَّدٍ نَبِيِّكَ نَبِيِّ الرَّحْمَةِ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ، يَا مُحَمَّدُ يَا رَسُولَ اللّٰه، إِنِّي أَتَوَجَّهُ بِكَ إِلَى اللّٰهِ رَبِّي وَ رَبِّكَ وَرَبِّ كُلِّ شَيْءٍ، وَأَسْأَلُكَ اللّٰهُمَّ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَأَهْلِ بَيْتِهِ، وَأَسْأَلُكَ نَفْحَةً كَرِيمَةً مِنْ نَفَحَاتِكَ وَفَتْحاً يَسِيراً وَ رِزْقاً واسِعاً أَلُمُّ بِهِ شَعَثِي، وَأَقْضِي بِهِ دَيْنِي، وَأَسْتَعِينُ بِهِ عَلَىٰ عِيَالِي.

ای بزرگوار، ای یگانه، ای کریم، به سوی تو رو می‌کنم به محمّد پیامبرت، پیامبر رحمت (درود خدا بر او و خاندانش) ای محمّد ای رسول خدا، به تو رو می‌کنم به سوی خدا، پروردگارم و پروردگارت و پروردگار همه‌چیز و از تو می‌خواهم خدایا که بر محمّد و اهل‌بیتش درود فرستی و از تو می‌خواهم نسیم کریمانه‌ای از نسیم‌هایت و گشایش آسان و رزق گسترده که پراکندگی‌ام را با آن جمع کنم و قرضم را بپردازم و با آن برای خانواده‌ام یاری گیرم.

نماز دیگر براى زیاد شدن روزى:

چون خواستی به محلّ کسب خود بروی، ابتدا به مسجد برو و دو رکعت یا چهار رکعت نماز بخوان و بگو:

غَدَوْتُ بِحَوْلِ اللّٰهِ وَقُوَّتِهِ، وَغَدَوْتُ بِلا حَوْلٍ مِنِّي وَلَا قُوَّةٍ، وَلٰكِنْ بِحَوْلِكَ وَقُوَّتِكَ، يَا رَبِّ . اللّٰهُمَّ إِنِّي عَبْدُكَ، أَلْتَمِسُ مِنْ فَضْلِكَ كَما أَمَرْتَنِي، فَيَسِّرْ لِي ذٰلِكَ وَأَنَا خَافِضٌ فِي عَافِيَتِكَ.

صبح کردم به قدرت و نیروی خدا و صبــح کردم نه با جنبش و نیرویی از پیش خودم، ولی به توان و نیروی تو ای پروردگارم، خدایا من بنده توأم و چنان‌که فرمان دادی از احسان تو می‌جویم، پس آن را برایم آسان فرما و من تنها در سایه عافیتت آسوده‌ام.

نماز دیگر برای طلب رزق و روزی :

دو رکعت است که در رکعت اول بعد از سوره «حمد»، سه مرتبه «إِنّٰا أَعْطَیْنٰاکَ الْکَوْثَرَ» و در رکعت دوم پس از سوره «حمد»، سه مرتبه سوره «فلق» و سه مرتبه سوره «ناس» خوانده می‌شود.

برگرفته از سایت دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *