خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای بسیار معجزه گر برای ازدواج سریع دختران مجرد تضمینی

دعاهای بسیار معجزه گر برای ازدواج سریع دختران مجرد تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  دعاهای بسیار معجزه گر برای ازدواج سریع دختران مجرد تضمینی قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله خیلی سریع ازدواج با فرد مورد نظر انجام میگیرد .  

دعا ازدواج با معشوق,دعا ازدواج ,دعا ازدواج با شخص مورد نظر,دعا ازدواج موفق,دعا ازدواج پسران,دعا ازدواج بهجت,دعا ازدواج فوری,دعا ازدواج سریع دختر,دعا ازدواج با پسر مورد علاقه,دعا ازدواج خوب,دعا ازدواج در یک هفته,دعا ازدواج با اسم مادر,دعا ازدواج امام علی,دعا ازدواج سریع با معشوق,دعا ازدواج آسان

دعاهای بسیار معجزه گر برای ازدواج سریع دختران مجرد تضمینی
دعاهای بسیار معجزه گر برای ازدواج سریع دختران مجرد تضمینی

ذکر و دعای بخت گشایی                         

اگر هنوز ازدواج نکرده اید و خواستگاری برایتان نیامده، میتوانید ذکر و دعاهای زیر را بخوانید تا خداوند به شما یاری رساند.
شما میتوانید ذکر یالطیف را روزی ۱۲۹ بار بخوانید تا خداوند به امر ازدواج شما سرعت ببخشد.
آیه ۸۹ سوره انبیا را به مدت ۴۰ روز بعد از هر نماز هفت مرتبه بخوانید. آیه : رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن
امام صادق می فرمایند : اگر دختر مجردی خواستگار نداشته باشد بایستی سوره احزاب را بروی کاغذی بنویسد و در کوزه ای در خانه قرار دهد. این کار باعث بخت گشایی دختر خواهد شد به امید خدا.
قرائت سوره نجم به خانم ها خصوصا دختران مجرد توصیه می شود.
به خاطر داشته باشید که برای امر مهم ازدواج دعا خواندن کافی نیست و خداوند هم در سوره نجم آیه ۳۹ و ۴۰ میفرماید : و نیست برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

 

دعای بخت گشایی و ازدواج سریع دختران               

براساس گفته های برخی روحانیون، برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاءالله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است :
لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارک فإن‌ها بیدک ولا یملک‌ها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین .                   

 

برگرفته از سایت ملکوتیها

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *