خانه / دعا / خواص سوزاندن عود و اسپند در خانه برای دفع انرژی های منفی و جذب فرشتگان الهی

خواص سوزاندن عود و اسپند در خانه برای دفع انرژی های منفی و جذب فرشتگان الهی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص سوزاندن عود و اسپند در خانه برای دفع انرژی های منفی و جذب فرشتگان الهی را قرار دادیم . سوزاندن اسپند و عود در خانه خواص و فواید بیشماری دارد . از جمله خواص و فواید سوزاندن عود و اسپند در خانه می توان به دفع و دور کردن انرژی های منفی و جذب فرشتگان الهی اشاره کرد …

خواص سوزاندن عود و اسپند در خانه برای دفع انرژی های منفی و جذب فرشتگان الهی

فواید سوزاندن عود در خانه,فواید سوزاندن اسپند در خانه,سوزاندن عود در خانه,سوزاندن اسپند در خانه

خواص سوزاندن عود و اسپند در خانه برای دفع انرژی های منفی و جذب فرشتگان الهی

فواید_سوزاندن_عود_و_اسپند_در_خانه

از سفارش هاي مكرر معصومين(ع) به ما، سوزاندن اسپند در خانه مي باشد چرا كه با هر اسپند، فرشته اي همراه است كه مي تواند با سوزاندن اسپند آزاد شود و تسبيح خدا گويدودرفضاي منزل ما انرژي مثبت ايجاد نمايد و اجنه و شياطين را دور سازد.

اين اسپند سوزاندن، علاوه برآن موجب رهائي از چشم نظر بوده و از ديدگاه علم پزشكي هم فوائد و آثار فراواني براي آن ازجمله تخليه از انرژی هاي منفي فضاي زندگي و پاكيزه نمودن آن از انواع ميكروب ها كشف شده است.

سوزاندن عود هم از جمله سفارش هايي است كه به آن توصيه شده ايم. بوي مطلوب دل انگيز عود باعث مي شود كه فرشتگان الهي جلب شده و فضاي زندگي ما همراه با حضور ملائك شود (مشروط بر آن كه آن را با گناهان و معاصي كبيره آلوده نسازيم و ملائك را با تعفن ناشي از آلودگي هاي اخلاقي خود فراري ندهيم ) براي ذكر گفتن، سوزاندن عود تاثير فراواني دارد كه موجب مي شود موكلين اسماء الهي و اذكار احضار شوند و ذكر، اثرات خود را به خوبي بگذارد. لذا وقتي كه ذكر مي گوييد، حتي الامكان در محل ذكر خود عود بسوزانيد.

برگرفته از سایت دعا 786

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *