در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعایی مجرب برای گشایش و باز شدن کارها و ثروت و رزق و روزی تضمینی را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و سریع الاجابه برای گشایش کار و امورات سخت و دشوار زندگی و گشایش در مال و ثروت و رزق و روزی می باشد …

دعا برای گشایش و روزی تضمینی یکی از مواردی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. گاهی اوقات زندگی به نقطه ای می رسد که احساس می کنیم هیچ راهی برای پیشرفت و رسیدن به موفقیت وجود ندارد. اما با دعا و ایمان به خداوند می توانیم از این وضعیت خارج شده و به دنبال راه حل های مناسب برای رسیدن به اهداف خود بگردیم. دعایی که برای گشایش و روزی تضمینی مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند به ما کمک کند تا به آرامش و آسایش بیشتری دست پیدا کنیم و از تلاطم های زندگی کمتری تجربه کنیم. امیدوارم با استفاده از این دعاها، همه ی ما بتوانیم به دنبال روزی و رزق و ثروتی پایدار و مطمئن بگردیم.

دعایی مجرب برای گشایش و باز شدن کارها و ثروت و رزق و روزی تضمینی

دعایی برای گشایش کار,دعایی برای باز شدن کارها,دعایی برای گشایش ثروت,دعایی برای گشایش رزق و روزی

دعایی مجرب برای گشایش و باز شدن کارها و ثروت و رزق و روزی تضمینی

دعایی مجرب و تضمینی جهت مال و ثروت فراوان

از بزرگان و اکابر نقل شده است

برای گشایش و باز شدن امور و ثروت؛ این نماز هر سه روز یڪ مرتبه خوانده شود.دو رکعت نماز در هر رڪعت بعد از( سوره حمد ) سه مرتبه این آیه خوانده شود:

اللهُ لَطیفٌ بِعِبادِهِ یَرزُقُ مَن یَشاءُ وَ هُوَ القَوِیُّ العَزیز

و بعد از فارق شدن از نماز ایستاده رو به قبله ۱۲۹ مرتبه بگوید

یا لطیف

اسرار دعا در عالم برزخ، ص31

این دعا و نماز مجرب برای جلب مال و ثروت از بزرگان و اکابر نقل شده است و به طور تضمینی اثرگذار است. طبق این دعا، برای گشایش و باز شدن امور و ثروت، هر سه روز یکبار این نماز را بخوانید. این نماز شامل دو رکعت است و در هر رکعت پس از سوره حمد، آیه “اللهُ لَطیفٌ بِعِبادِهِ یَرزُقُ مَن یَشاءُ وَ هُوَ القَوِیُّ العَزیز” را سه بار بخوانید. سپس بعد از اتمام نماز، ایستاده رو به قبله ۱۲۹ بار “یا لطیف” بگویید. این دعا و نماز اسراری دارد که در عالم برزخ تاثیرگذار است و می‌تواند به شما کمک کند تا مال و ثروت فراوانی را جلب کنید.

1. دعا برای مال و ثروت
2. امور و ثروت
3. نماز برای گشایش
4. نماز برای باز شدن امور
5. نماز برای ثروت
6. آیه اللهُ لَطیفٌ بِعِبادِهِ
7. نماز برای رزق
8. نماز برای قوی و عزیز بودن خدا
9. اسرار دعا در عالم برزخ
10. راهکارهای دعا برای مال و ثروت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)