در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه (س) جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم را برای شما عزیزان قرار دادیم . نماز بسیار مجرب و تضمینی برای بخت گشایی فوری و برآورده شدن تمام حاجات برای شما دوستان گرامی آماده کردیم .

نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه (س) جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم

نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه (س) جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم

نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه (س) جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم,نماز حضرت فاطمه برای بخت گشایی دختران,خواندن نماز استغاثه حضرت معصومه جهت براورده شدن تمام حاجت ها,نماز تضمینی و مجرب حضرت فاطمه برای طلب حاجت و گرفتن هر حاجت مهم

نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه (س) جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم

سلام جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم دو رکعت نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را مى‏خوانى؛در هر رکعت یک مرتبه سوره حمد وسوره اخلاص«و پانزده مرتبه «یا غیاث المستغیثین» و در رکوع و پس از سر برداشتن،و در سجده اوّل و بعد از آن و در سجده دوّم و پس از آن در هر یک پانزده بار «یا غیاث المستغیثین» را مى‏خوانى‏ آنگاه تشهّد خوانده و سلام مى‏دهى و تسبیح فاطمه زهرا علیه السلام را بخواند و به سجده رود و صد مرتبه بگوید :  یا مَوْلاتى فاطِمَةُ معصومه اَغیثینى سپس سمت راست صورت را بر زمین بگذار و همین جمله را صد بار بگو، بار دیگر به سجده برو و همین جمله را صد و ده مرتبه بگو، (مجموعاً 410بار مى شود) سپس حاجت خود را از خداوند بخواه که ان شاءاللّه برآورده مى سازد .  این نماز بسیار سریع الاجابه می باشد. مومنین غفلت نکنند.
منبع : وبلاگ ذکر

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)