خانه / دعا / دعای ادای دین و قرض تضمینی از امام صادق (ع) – دعای رفع بدهی سریع الاجابه

دعای ادای دین و قرض تضمینی از امام صادق (ع) – دعای رفع بدهی سریع الاجابه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای ادای دین و قرض تضمینی از امام صادق (ع) – دعای رفع بدهی سریع الاجابه را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعای ادای دین و قرض تضمینی از امام صادق (ع) - دعای رفع بدهی سریع الاجابه
دعای ادای دین و قرض تضمینی از امام صادق (ع) – دعای رفع بدهی سریع الاجابه

دعای ادای دین و قرض تضمینی از امام صادق (ع) – دعای رفع بدهی سریع الاجابه,دعای رفع بدهکاری تضمینی,دعای قوی و مجرب جهت رفع دین و قرض و بدهی,بهترین دعا برای دادن طلب ها و بدهی مردم,طلسم ادای دین و قرض,دعای قرآنی برای پرداخت بدهی

دعای ادای دین و قرض تضمینی از امام صادق (ع) – دعای رفع بدهی سریع الاجابه

عیاشی از عبداللَّه بن سنان روایت کرده است: به خدمت حضرت صادق علیه السلام رفتم حضرت فرمودند: می خواهی تو را دعایی تعلیم کنم که چون بخوانی حق تعالی قرض تو را ادا کند و حال تو نیکو شود؟ گفتم: چه بسیار محتاجم به چنین دعا. حضرت فرمود: بعد از نماز صبح بگو:

توکلت علی الحی القیوم الذی لایموت و الحمدللَّه الذی لم یتخذ ولدا و لم یکن له شریک فی الملک و لم یکن له ولی من الذل و کبره تکبیرا اللهم انی اعوذ بک من البوس و الفقر و من غلبه الدین و السقم و اسئلک ان تعیننی علی اداء حقک الیک و الی الناس (و به روایت شیخ طوسی چنین است:) و من غلبه الدین فصل علی محمد و اله و اعنی علی اداء حقک الیک و الی الناس.

بازنشر : سایت دعاگو مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. به نام خداوند من الان حدود بیست و پنج سال است این دعا را می‌خوانم و خداوند را شاهد میگیرم که در زندگی من اثر بسیاری داشته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *