تعبیر خواب اعتیاد و معتاد شدن – دیدن افراد معتاد در خواب نشانه چیست ؟

کاملترین تعبیر خواب معتاد شدن و اعتیاد به مواد مخدر و شیشه و تریاک را برای شما عزیزان قرار دادیم . معتاد شدن به مصرف مشروبات الکلی و سیگار و شیشه در خواب نشانه چیست و چه تعبیری دارد ؟ معتاد شدن و اعتیاد در در حالت های مختلفی در خواب های ما ظاهر می شود از جمله : معتاد شدن خواهر و برادر و مصرف مواد مخدر و مواد مخدر شیشه و ترک اعتیاد و مرد معتاد و افراد معتاد و معتاد شدن پسر و اعتیاد فرزند و … که هر کدام تعبیر مخصوص دارد …

تعبیر خواب اعتیاد و معتاد شدن - دیدن افراد معتاد در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب اعتیاد و معتاد شدن – دیدن افراد معتاد در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب اعتیاد و معتاد شدن – دیدن افراد معتاد در خواب نشانه چیست ؟,تعبیر خواب معتاد شدن,تعبیر خواب اعتیاد,تعبیر خواب مصرف مواد مخدر,تعبیر خواب اعتیاد به شیشه,تعبیر خواب معتاد شدن پسر و دختر,تعبیر خواب افراد معتاد,اعتیاد به سیگار در خواب نشانه چیست ؟,اعتیاد به شیشه در خواب چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب اعتیاد و معتاد شدن – دیدن افراد معتاد در خواب نشانه چیست ؟

بطور کلی هر شخصی را که در خواب ما بصورت فردی معتاد و با ظاهری زشت ظاهر شود معنای آن نیکو نیست و حتما پشت سر ان خبرهای بدی را خواهیم داشت.

شیخ طوسی در یکی از کتب خود نوشته است: اعتیاد در خواب به مواد مخدری مانند تریاک شیشه حشیش هروئین و … نشان دهنده ی این است که یک یا چند خطر از طرف دوستان ما را تهدید میکند.

جابر مغربی نیز مصرف شاه دانه و تریاک در خواب را به معنی دوستی گمراه کننده و یا بدخواه معنی کرده اند کینه توزی دشمنی پهن کردن دام توطئه و …نیز از معانی همین رویا است.

اگر کسی ببیند خودش معتاد شده است به نشانه ی این است که در روزهای اینده با فردی رابطه دوستی برقرار خواهد کرد که از جانب او لطمه های زیادی را می خورد. اگر دید دیگران معتاد شده اند و به تعارف میکنند نشان دهنده ی این است که خود او باعث گمراهی دیگران میشود.

تعبیر خواب معتاد شدن همسر

جابر مغربی میگوید معتاد شدن همسر به انواع مختلف مواد مخدر به نشانه ی دعوا و درگیری بین زن و شوهر جدایی غم و اختلاف های سلیقه ای میباشد.

اگر دیدی همسرت در حال خرید و یا فروش مواد شده است نشان دهنده ی این است که بخاطر عدم سازش و یا مسائل شخصی دچار دعوا و بحث شدید خواهید شد و کار به جاهای باریک کشیده میشود.

ابن سیرین نیز در مورد معتاد شدن شوهر نوشته اگر دیدی شوهرت معتاد شده است در صورتی که در دنیای واقعی اهل اعتیاد و یا دود و دم نیست به نشانه ی این است که موضوع مهمی را از تو پنهان ساخته و تو با فهمیدنش او را سرزنش زیاد خواهی کرد.

تعبیر خواب معتاد شدن برادر

معتاد شدن برادر در خواب های ما به نشانه ی غیبت و یا تهمت است. ادوارد در این زمینه گفته است اگر دیدی برادر کوچکتر یا بزرگترت اعتیاد دارد به نشانه ی این است که در این روزها دوست و یا غریبه ای را با زدن تهمت و یا گفتن دروغ و غیبت از خود رنجانده ای.

کشکولی میگوید معتاد شدن برادر در خواب یک هشدار جدی برای بیننده ی خواب است بدون شک برادرتو مرتکب گناهی شده است که باعث شده سایرین از دست او دلخور باشند.

معتاد شدن دوست

معتاد شدن دوست قدیمی و صمیمی در خواب های ما به نشانه ی ضرر و یا خسارت مالی است . اگر کسی ببیند دوستش درگیر اعتیاد و یا مواد شده است به کشیدن و یا فروختن آن روی آورده است در واقع نشان دهنده ی این است که بخشی از مالش را از دست میدهد . همچنین غیبت بد زبانی و رنجور کردن پدر و مادر نیز از دیگر معانی همین رویا است.

معتاد شدن مرده ها

معتاد شدن مرده ها در خواب به نشانه ی اختلاف بین برادر و خواهر است. اگر کسی مرده ها را در خواب خود معتاد ببینید چه ایشان را بشناسد و چه نشناسد نشان دهنده ی این است که با برادر و یا خواهر خود دچاتر اختلاف و یا کتک کاری میشود.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)