خانه / ختم های مجرب و معتبر / انواع ختم های صلوات برای حاجت و رفع گرفتاری و غم

انواع ختم های صلوات برای حاجت و رفع گرفتاری و غم

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com انواع ختم های صلوات برای حاجت و رفع گرفتاری و غم را برای شما عزیزان قرار دادیم . صلوات یکی از راههای برآورده شدن حاجت و رفع غم و گرفتاری می باشد . برای فرستادن صلوات روشهای مختلفی وجود دارد . می توان صلوات را به عدد ابجد نام امامان و پیامبر خدا فرستاد و به آن بزرگواران هدیه کرد یا برای شخصی که فوت کرده است می توان به عدد حرف او صلوات فرستاد . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با انواع روشهای ختم صلوات …

انواع ختم های صلوات برای حاجت و رفع گرفتاری و غم
انواع ختم های صلوات برای حاجت و رفع گرفتاری و غم

انواع ختم های صلوات برای حاجت و رفع گرفتاری و غم,ختم صلوات,روش ختم صلوات برای حاجت,ختم های مجرب صلوات,ختم صلوات برای حاجت,ختم صلوات برای رفع گرفتاری,ختم صلوات برای رفع غم و غصه,انواع صلوات گفتن

كسي كه مي خواهد صلوات بفرستد به صورت زير مي تواند عمل كند .

1 . به عدد حروف صلوات كه چهارده حرف است ، مي توانيد صلوات بفرستد .

2 . به عدد ابجدي صلوات كه 557 مي باشد ، صلوات بفرستد .

3 . اگر مي خواهيد به نام يكي از معصومين (ع) صلوات بفرستيد مي توانيد به عدد نام آن بزرگواران كه در ذيل آمده ، صلوات بفرستيد .

مثلا اگر مي خواهيد به ساحت امام حسين (ع) صلوات بفرستيد بايد 128 مرتبه كه عدد نام آن بزرگوار مي باشد صلوات فرستيد .

4 . صلوات فرستادن اگر براي برآورده شدن حوائج و رفع گرفتاري ها و غم ها باشد ، چون تعداد مشخص نيست ، بايد به عدد نام مبارك رسول الله ، 92 مرتبه يا به نام آقا علي مرتضي (ع) ، 110 مرتبه صلوات فرستاده شود .

5 . اگر براي حوائج شخصي باشد عدد نام حاجتمند انتخاب شود بهتر است و اگر براي شادي روح يكي از رفتگان باشد بايد به عدد نام آن شخص ( متوفي ) هديه فرستاده شود .

6 . اين صلوات از اصرار است و اگر براي آخرت خوانده شود معنويات به دست آيد و اگر براي دنيا خوانده شود به ثروت بسيار مي رسد. ده مرتبه صبح و ده مرتبه عصر نزديک مغرب بخواند و براي ختم 99 مرتبه لازم است:

اللهمَّ صلِّ علي سيِّدِنا و حبيبنِا و شفيعِنا محمَّدٍ حاءِِ الرَّحمةِ وَ ميم المُلکِ و دالِ الداومِ السَّيِدِ الْکامِل الفاتِح الخاتِم کُلَّما ذکَرَکَ و ذَکَرَهُ الذاکِرونَ و کُلَّما سَهي و غَفَلَ عَن ذِکرکَ و ذَکَرَهُ الغافِلونَ صلاةً دائِمَة بِدَوامِکَ باقية ببَقائِکَ لا مُنتَهي لها دونَ ذلِکَ و عَلي آلِهِ و اَصحابهِ کَذلِکَ اَنَّکَ عَلي کُلِّ شَيءٍ قَدير.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *