در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعایی برای شفای بیماری و رفع مریضی سخت و لاعلاج 100% تضمینی را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب از امام صادق (ع) برای شفای بیماری و رفع مریضی سخت و لاعلاج .

این دعا از امام صادق (ع)، یکی از امامان شیعه، برای شفای بیماری و رفع مریضی سخت و لاعلاج است. این دعا به عنوان یکی از دعاهای بسیار قوی و مجرب شناخته شده است و به افرادی که با بیماری‌هایی روبرو هستند، امید به شفا و بهبودی می‌دهد. امام صادق (ع) در این دعا خدا را به عنوان منبع شفا و درمان برای مریضان توصیف می‌کند و از او می‌خواهد که به مریضان بهبودی بخشد. این دعا به عنوان یک منبع اعتماد و امید برای افراد بیمار، نقش مهمی ایفا می‌کند و آن‌ها را به دعا و توکل بر خداوند تشویق می‌کند.

دعایی برای شفای بیماری و رفع مریضی سخت و لاعلاج 100% تضمینی

دعای شفای بیماری از امام صادق,دعای امام صادق برای رفع بیماری,دعای شفای مریضی و بیماری سخت

دعایی برای شفای بیماری و رفع مریضی سخت و لاعلاج 100% تضمینی

دعای سریع الاجابه برای رفع و شفای بیماری :

ابن سابور می گوید : یونس را بیماری داء الخبیث ( ظاهرا سرطان بوده ) فرا گرفته بود امام صادق علیه السلام به او فرمود : برخیز و وضو بگیر و دو رکعت نماز بخوان سپس حمد خدا را به جا آورده و او را ثناء بگو بعد از آن بر محمد و اهل بیتش درود فرستاده سپس بگو

يَا اللَّهُ يَا اللَّهُ يَا اللَّهُ يَا رَحْمَانُ يَا رَحْمَانُ يَا رَحْمَانُ يَا رَحِيمُ يَا رَحِيمُ يَا رَحِيمُ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ يَا سَمِيعَ‏ الدَّعَوَاتِ‏ يَا مُعْطِيَ‏ الْخَيْرَاتِ‏ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ عَلَى أَهْلِ بَيْتِهِ الطَّاهِرِينَ الطَّيِّبِينَ وَ اصْرِفْ عَنِّي شَرَّ الدُّنْيَا وَ شَرَّ الْآخِرَةِ وَ أَذْهِبْ‏ عَنِّي شَرَّ الدُّنْيَا وَ شَرَّ الْآخِرَةِ وَ أَذْهِبْ عَنِّي مَا بِي فَقَدْ غَاظَنِي ذَلِكَ وَ أَحْزَنَنِي

یونس می گوید : من نیز آنچه را که حضرتش امر کرده بود انجام دادم به خدا قسم از مدینه خارج نشدم مگر آنکه همچون نخاله این بیماری از من فرو ریخت .

بحارالانوار ج ۹۵ ص ۷۹

در دعای سریع الاجابه برای رفع و شفای بیماری، امام صادق علیه السلام به یونس که به بیماری داء الخبیث مبتلا بود، دستور داد که پس از وضو، دو رکعت نماز بخواند و سپس با خواندن دعاهای خاص، از خداوند شفایی برای بیماری خود بخواهد. این دعا شامل استغاثه به خداوند به عنوان رحمان و رحیم، و خواستن از او برکت و رحمت بود. امام صادق علیه السلام همچنین دستور داد که از شر و بلاهای دنیا و آخرت بپرسد و از خداوند درخواست کند که هر چیزی که بر او تأثیر منفی دارد را از بین ببرد.

در پاسخ به این دعا، یونس اظهار کرد که با انجام دعاها و تمام شرایطی که امام صادق علیه السلام تعیین کرده بود، احساس خوبی به خود دست یافت و بیماری از او رخصت یافت. او این موضوع را به عنوان حقیقتی که تجربه کرده بود، اعلام کرد و اظهار کرد که بیماری از او رفع شده بود. این داستان نشان دهنده قدرت دعا و ایمان به خداوند است که می تواند به شفای بیماری ها کمک کند و انسان را از مشکلات و بلاهای زندگی در امان نگاه دارد.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)