خانه / دعا / خواص ذكر يا رئوف و يا رحيم برای رفع غم و اندوه و فقر و گرفتاری شدید

خواص ذكر يا رئوف و يا رحيم برای رفع غم و اندوه و فقر و گرفتاری شدید

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص ذكر يا رئوف و يا رحيم برای رفع غم و اندوه و فقر و گرفتاری شدید را برای شما عزیزان قرار دادیم .  ذكر يا رئوف و يا رحيم از ذکرهایی است که دارای خواص و برکات زیادی در زندگی انسان دارد . مداومت در گفتن ذکر يا رئوف و يا رحيم برای برطرف شدن مشکلات و رفع سختی ها و غم و اندوه و رسیدن به آرامش قلبی بسیار موثر است .

خواص ذكر يا رئوف و يا رحيم برای رفع غم و اندوه و فقر و گرفتاری شدید

خواص ذكر يا رئوف و يا رحيم برای رفع غم و اندوه و فقر و گرفتاری شدید,ذكر يا رئوف و يا رحيم,آثار و برکات ذكر يا رئوف و يا رحيم,ذكر يا رئوف و يا رحيم برای رفع فقر مادی,ذكر يا رئوف و يا رحيم برای رفع اندوه شدید,ذكر يا رئوف و يا رحيم برای آرامش قلبی,ذکر برای آرامش قلبی,ذکر برای رفع گرفتاری,ذکر مخصوص رفع غم و اندوه

زماني كه در طالب‌آباد بودم، يك روز اندوه شديدي به خاطر فقر مادي و گرفتاري، به من دست داد و آن‌چنان ناراحت بودم كه چه‌بسا ادامه آن حالت، مرا از پاي درمي‌آورد. در آن حال، به قلبم الهام شد كه ذكر «يا رئوف، يا رحيم» را به تعداد معيني بگويم.

بي‌درنگ مشغول شدم و همين كه ذكر به پايان رسيد، حالت بي‌نيازي و سروري در قلبم پيدا شد كه آشكارا مي‌ديدم ديگر گرفتاري ندارم و به كلي غصه از دلم برطرف شده، و آرامش پيدا كرده‌ام.

شب بعد در خواب ديدم يك سكه طلاي بسيار زيبا به اندازه كف دست به من دادند و گويا كسي گفت: اين براي توست. آن را گرفتم و ديدم در حاشيه آن نوشته شده است:

«الإمام الغريب، المسموم المهموم، علي بن موسي الرضا (عليه السلام).»

متوجه شدم كه اين سكه صورت همان حالي است كه در اثر آن ذكر به من دست داده بود، ولي ارتباط آن با حضرت رضا (ع) برايم روشن نبود تا اينكه در روايتي ديدم اين ذكر از آن حضرت وارد شده و ايشان فرموده است:

«پدرم در خواب به من فرمود: «اي فرزند! هر وقت در امر شديدي گرفتار شدي، ذكر «يا رئوف يا رحيم» را زياد بگو»

پيام‌ها:

1. ياد خدا بودن در گرفتاري‌ها، آرامش قلبي براي انسان مي‌آورد.

2. ياد خدا انسان را از غير خدا بي‌نياز مي‌كند.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *